Arkadaşlar ben daha önce düşük geçirdim pıhtılaşma çıktı ecoprin pro kullanıyorum aradan 3 ay geçti gebelik düşünüyorduk yumurtalama üzerinden 10 gün geçti uygulamaya göre betama baktırdım ama 0.05 çoktı negatif reglime 4 gün var acaba böyle bir şey yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mj