nursenasu27 Kızlar devlet hastanesinde özellikle şehir de sarılık muaynesini falan nasıl yapılıyor şu an doğum yaptığım hastanedeki çocuk doktoruna gidiyorum ama hem ücreti hem hizmetinden memnun değilim ondan pazartesi gününe şehir hastanesinden randevu aldım
prenseslerblogg nursenasu27 ben daha pazar günü doğum yaptım pazartesi taburcu oldum Salı günü poliklinik muayenesine çağırdılar biraz sarılığı çıkmıştı 8.8 şimdi bugün yine geldik biraz yükselmiş 12.4 olmuş biraz moralim bozuldu kanlarını istedi yani bayağı takipliler ben şu an Kartal lütfi kırdar Şehir Hastanesi’ndeyim lütfen dua edin 🤲🏻
nursenasu27 prenseslerblogg Rabbim şifa versin inşallah mama takviyesi yapıyor musun yapmıyorsanız lütfen yapın bebeğim de çıktı ilk 11 küsür öıktı bi hafta sonra kontrole gittik 12 küsür çıktı uyarmadılar beni sezeryan doğumdan sonra sütün hemen gelmez diye bebeğim o gün aç kaldı çok pişmanım hemen mama vermediğime benimde moralim bozuk inanki sürekli emdir diyorlar ama emziriyorum ben arkasına da mama veriyorum mama zehir değil sonuçta
prenseslerblogg nursenasu27 Amin inşallah sizede şafi ismiyle şifa versin Rabbim insanın evladı söz konusu olunca her şey çok farklı oluyor benim alnından ölçümü 12.4 çıktı ama şimdi kanındaki 11 çıkmış bol bol emzir dedi kilo alımı iyi çok şükür mama bende veriyorum inşallah atlatılmaz mutlaka yazın beni haberdar edin pazartesi tekrar geleceğim
firdevsalp nursenasu27 geçmiş olsun benimde bebeğim şu an 4 günlük sezeryanla sütüm gelmedi kimsede mama ver demedi çocuk 2 gün içinde sarılık olmuş sütüm yeni yeni geliyor bu seferde sarılık olduğu için almıyor çok zor alıyor değerimiz kanda 15 çıktı 17 üstü yatış veriyorum dedi saat 10 da gitcem tedavi için 15 bence yeterli baya yüksek geldi değeri niye almadı anlamadım çocuk emmiyor uyanmıyor geceden beri zorluyorum çok zor aldı mememi ve mamayı napcam aşırı üzüldüm
nursenasu27 prenseslerblogg sizde haberdar beni dediğiniz gibi evlat olunca işler bambaşka oluyor sağım yapıyorum bol bol emzirme süt artsın diye üstün çabalar direk kanında öyle değer çıktı bizde yarında bizim kontrol var sizi de mutlaka haberdar edeceğim pazartesi de inşallah değeriniz düşmüş olur tamamen geçmiş olur inşallah Rabbim şifa versin tüm evlatlarımıza inşallah hangi mama kullanıyorsunuz
prenseslerblogg nursenasu27 inşallah canım benim ben şuan aptamil prosyneo 1 kullanıyoruz kilo alımı iyi dedi doktorumuz 3800 doğmuştu şuan 3950 olmuş siz ne kullanıyorsunuz