Ezgiiiisss Kızlar 19+4 haftalığım şuan dünden beri ara ara kasığım ve vajinamda kıpır kıpır bir şeyler oynuyor sanki gıdıklanıyormuşum gibi bu bebek mi sizce başka bir şey mi ilk gebeliğim o yüzden ayırt edemiyorumm😂
dgngr Ezgiiiisss ben de 19+4 üm. Tuvaletim varmış gibi bi tıkanıklık oluyo bazen. Dediğin gibi bişey kıpır kıpır oluyo gibi, su kaynıyo gibi çok tuhaf tarifi zor bişey. İlk hamilelik olduğu için anlamadım
Melike3506 Ezgiiiisss evet bebişiniz ben 20. Hattaya girdiğimde ilk tekmesini atmıştı az kaldı sizde hissedersiniz daha net şekilde hareketlerini
Deleted33000 Ezgiiiisss evet annesi o senin bebişin sana ben burdayım diyor artık gün geçtikçe daha belirgin hissedeceksin 🥰
Ezgiiiisss dgngr yaa aynıymışızzz 💕💕 aynenn vallahi çok değişik bir his nasıl tarif edeceğimi bilmiyoruıum
cinderella Ezgiiiisss evet ya bebek hareketi bende hissediyorum artık her kıpırdama bebekten geliyo anlayabiliriz 😁🥰🥰
Ezgiiiisss cinderella ya bende daha diyorum ne zaman hissedeceğim acaba bağırsak hareketi mi acaba diyorum oysa bizim kız buradayım diyormuş 😂🥹💕
Deleted33000 Ezgiiiisss ebetttt çok tatlı oluyor ilk hareketleri daha dur bebek büyüdükçe her hareketini hissedince daha güzel oluyor
Rmeysa_01 Ezgiiiisss aynen bebeğini hissediyosun ben o hisleri 15. haftada hissetmeye başlamıştım korkudan hastaneye gittim doktor kızın hareket ediyo neyden korkuyosn diyip eve göndermişti😂