minnakanne12_ Kızlar 6 martta tam 32 haftalık oluyorum cuma gününe geliyor onun yerine pazartesi alsam 32+3 oluyor sorun olurmu
istanbuldabiizmirli minnakanne12_ aynısını 35.haftada yaptım sorun olmadı. Zaten Pazartesi versin doktor haftasonu arada kaynamasın
Fuunndaaa istanbuldabiizmirli bende bu hafta gittim almaya küsüratlı raporu SGK kabul etmiyor dediler 34+4 te gittim raporu alırsam 34 haftalık kabul edildiğini 4 günümün boşa gideceginii söylediler onun üzerine 2 gün daha çalıştım 35 i tamamlamak için doğum sonrasına 1 hafta kalsın diye
Simayo Benim de cumartesi’ye geliyordu. Pazartesi aldım. Yine 32 yazdılar. Zaten gün eklenmiyor, sadece hafta yazılıyor demişti raporu yazan hanımefendi.
istanbuldabiizmirli Fuunndaaa benim bildiğim günün önemi yok haftanın var. 35 te aldıysanız doğum öncesi 5 hafta (40 tan evvel gelirse kalan haftalar doğum sonrasına eklencek şekilde) + doğum sonrası 11 hafta (40.haftadan evvel doğarsa eklenen haftalarla beraber artabilir) = toplam 16 haftalık ücretsiz izniniz var. İçinize sindire sindire kullanın🙏🏻🧿❣️
Fuunndaaa istanbuldabiizmirli bende anlamadım bu hafta bu yüzden 3 gün çalıştım doktor istersen verebiliriz rapor ama boşuna günün gider üç gün çalış bir hafta doğum sonrasına kalsın dedi
istanbuldabiizmirli Fuunndaaa sağlık olsun. Hesap haftalık yapılıyor. Gün önemsiz, önemli olan hafta.