eed21 bekler bekler, konusun O’nunla🩷🫶🏻ben progestan kullandım 35.haftaya kadar, o yüzden açılma vs konusu daha geç olabilir diye okudum, artık teslimiyetteyim, ne zaman nasıl gelecekse en iyisi o olacak diye kabuldeyim. 34+6 da makat gelişti, aynı akşam dönen bebişim ne zaman gelecekse, nasıl gelecekse en iyisidir diyorum, sen de öyle olacağına inan 🙏🏻🙏🏻🧿