yagiz_didem ölmez ama bazı sıkıntılar çıkabilir ablamin bir çocuğu bu yüzden çok sıkıntı çekti 1 yaşını dolduracak bırak yürümeyi yuz ustu bile dönemiyor, gözleri görmüyor sürekli ameliyat oluyor. Hem stres hemde açlık yüzünden çocukta anne karnında sıkıntılar çıkabilir. Kesin çıkar demiyorum ama yine de riske atmamak lazım 🙏