Superisibeyza Çok önceden de yaşamıştım yine sol eldeydı kına nu sabah kalktım yine sol elde kına sanki dağınık böyle hamileyim de bu neden olur ikinci sefer olunca artık korktum lütfen konum silinmesin
-Papatya33 Superisibeyza bir ara merak edip arastirmistim karaciğerle ilgili bir sıkıntıdan dolayı olabildiğini okumuştum. Lütfen dini açıdan düşünüp kendinizi kokutmayin
Superisibeyza -Papatya33 karaciğer değerlerim normal en azından şimdilik kız inan karaciğerime bişeu olma ihtimali beni daha cok üzer 🤭🤭😁
Superisibeyza twobabymomm niye oluyor hangi elinizdi iyi seyler mi yaşadınız sonrasında kötü seyler mi enerjisi nedir bu olayın acaba