RumisAlgn tatlım benimde 6. Haftamda kanamam olmuştu önce ultrastonla baktı doktorum bebekte bişe yok ama kanamana bakmam lazım dedi alttan baktı banada çatal hep korkutucu gelmişti halada öyle ama öyle ahım şahım bi korkuyla çıkmadım alttan baktı plastik bişe sokarken canım yandı biraz ama öyle ahım şahıö değil kastım birazda kendimi korkudan o plastiğe kırmızı kan gelmişti düşük tehlikem vardı geçti şükür suan 5. Ayımdayım Geçenlerde karnımda ağrım oldu bı sefer kendi doktorum değildi devlette acile gittim gene alttan baktı gene hafif canım acıdı ilk bastakinden hafifti yani diyeceğim korkulacak bişi yok baktırsaydın keşke bazen ultrasyonda gözükmüyo benim öyleydi sakinleş ve güvendiğin doktora kendini emanet et çünkü bu kaçınılacak bişi değiş doğum yakşaştıkça son zamanlarda hep alttan bakılacak sakin ol rahatla ve en önemlisi kendini strese sokma