Buseea0279 Kızlar merhaba çok yeni gebelik var kadın doğum doktoruma bu sıralar gitmeyeceğim ama aile hekimi bana b12 iğnesi verdi ve 5 gün boyunca hergün dedi. Muallakta kaldım sizler kullandınız mı bu şekilde
Elisa0110 Buseea0279 Bi sorun olacağını sanmıyorum aile hekimi de gebe olduğunuzu biliyordur Bi sorun olacak olsa vermezdi herhalde 🤔
Buseea0279 Elisa0110 bende öyle düşündüm aslında ama tedirgin de oldum doktor bşraz kırık. Dün onunla ilgili paylaşım yaptım profilimden görebilirsiniz.
Ozgedgn1 Bende kullanmıştım hamileyken her gün sonrada haftada 1 olacak şekilde toplamda 10 tane . Dahiliye doktorum vermişti
mrvshnsrcgl Bende kullandım ama kalçama 2 kere yanlış vurulmadan dolayı cok agrı yapmıştı Ondan bıraktım