Kızlar selam. Doğumuma 2 hafta kaldı 2.5 yaşında oğlum var. Hem ev temizlik yemek hem bebeğin kıyafetlerini yıka ütüle eşyalarını ayarla ıvır zıvırdı ailelerle konuş kim gelip yanımda kalacak süreci nasıl organize edicez derken bazen tlf konuşmalarıda uzayabiliyor ve bu süreçte maalesef çocuğumu ihmal ettiğimi düşünüyorum ve şu an vicdan yapıyorum canım sıkılıyor üzülüyorum bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim? Zamanım o kadar yetmiyor ki hiçbişeye zaten yetişemiyorum