hanega Klomen Kullanıp hamile kalan var mı ne kadar kullandıktan sonra hamile kaldınız ikiz hamile kalan var mı bu ilacı kullanan ikiz ihtimalini arttıran bir ilaçmış deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
demsal2 hanega ben kullandim canim ilk ay gebe kalmadim adetim geldi. sonraki ay biraktim ilaci . polokostik over var bende obur ay 12 gun gecikme ile lekeler gordum ve sonra kusma bulanti yuzunden dr a gittim 8 haftalik gebelik vardi darisi size ve isteyen herkese insallah . Bu arada ilk cocugum 14 yil sonra mucize gibi kendiliginden oldu elhamdulillah suan oglum 3 yasinda ve 2. Gebelik 🤍🧿🤲🏻
busra1206 @"esmanuruysal hanega ben kullandım canım canım hamile kaldım oğlum 3 yaşında şimdi pko vardı bende çatlatma iğneside vurulmadım sadece klomen umut olsun🥰
tugbaugur hanega ben ilk defa kullandım maalesef yumurta istenilen boyuta ulaşmadı, 2 ay önce rahimden parça aldırdım polip olduğunu öğrendim o alınmış oldu,geçen ay klomen kullandım olmadı, şu an adet dönemindeyim yarın randevum var tekrar kullanıcam bakalım
cihangiri Ben kullandım bu ay adetin 4 hünü başladım 5 gün kullabdım günde bitane şeklinde bekliyprum adet tarihimi bakalım ne olscak
cihangiri hanega doktor net bişey demedi benim 5 yaşınds bi oğlum kendiliğinden oldu ikici için 1 yıldır deniyoruz olmuyor adet düzensizliğim var benim çok geç oluyoruö
cihangiri busra1206 nasıl kullandınız kaç gün sonra hamile olduğunuzu öğrendiniz ilk kullanımdamı hamile kaldınız
busra1206 Adetimin 5. Günü başladım ilaç bittikten sonra kontrole gittim 3 tane yumurtam vardı her birinin milimi farklıydı doktor bi kaç gün sonra yine kontrole çağırdı tam gününde gitmişim bitanesi çatlamak üzere değerlendirin dedi 1 hafta o haftayı değerlendirdik tabi hiç umudum yoktu adetime 2 gün varken test yaptım çıkmadı 2 gün geçince silik çıktı sonrasında betayla öğrendim klomeni 2 defa kullandım bide 2 defada femera kullandım ama işe yaramadı Allah isterse olur ama ek olarak şunu söylemek istiyorum o ay benimde eşiminde vitaminleri en iyi seviyedeydi alakası var mı bilemem ama belkide kaliteyide artırmıştır isterseniz değerlerinize falanda baktırın bi
Sevdepuh Bende kullandım adetin 2. Günü başladım 5 günü bıraktım bi kızım oldu o da melek oldu24 haftada Dogım yaptım