Kızlar bugün kontrole gittim servikse 25 mm dedi ne iyi ne de kötü bir yorumda bulundu sadece asistana söyledi kaydetmesi için bu haftada sizin kaçtı veya 25 olması kötü bir şey mi erken doğum vs durumu olabilir mi sadece kanama su gelmesi vs olursa ara dedi