İlk hamileliğimde kusma olmamasına rağmen iştahsızlıktan 5 kilo verip, doğuma 5 kiloyu alıp gitmiştim. Doğum sonrası iştahım açılmıştı 🤣
Çocuk da 3500gr doğmuştu.
Bu hamileliğimde 15. Haftadayım 5 kilo verdim şimdiye kadar yine bundan sonra da bunu geri toplayıp doğuma giderim sanırım. Endişe etme hiç doktorlar da sorun değil diyolar, zaten ilk 20 hafta kilo olabildiğince az alın diyolar