posy Haftaya kadar çalıştınız mı? Keşke 32 de ayrılsaydım dediğiniz oldu mu ? Vücutta farklı Belirtileriniz var mıydı? Kendinizi nasıl hissettiniz ?
Fizikcifizik posy o zaman 30 yaşındaydım. Çalıştım. Simdi gebeyim 38 im. Şimdiki aklım olsaydı 32 de bırakırdım. Evde keyif yapardim. Hata etmişim
heidegirl posy 37 ye kadar çalışırım ne olacak dedim ama 35 kadar dayana bildim sona doğru daha çok zorladı bıraktım.
katlav posy ilkokul öğretmeniyim sürekli ayaktaydım 24.haftadan sonra nöbet tutmamama rağmen maksimum 32 ye kadar dayanabildim. 32.haftadan sonra her şey çok değişti. Hele 35ten sonra ödemler arttı hareketler zorlaştı.
aslmoms Çalışma koşullarınıza göre değişir bu. Mesela ben evde çalışıyorum çalışabilirim diye düşünüyorum. Yolunuz uzunsa, ağır bir işse, ayakta duruyorsanız zor olabilir.
posy aslmoms işim uzak değil arabayla gelip gidiyorum. Oturarak çalışıyorum ama işim çocuklarla bireysel eğitim veriyorum. İş yerimde asansör var. Bakınca çok yormuyor dinlenme zamanlarında odamda minderde dinlenme imkanım oluyor. Şuanki şartlara bakınca uygun ama ilerleyen haftalarda nasıl olur iyice karnım büyüdüğünde zorlanırım ne kadar şartlar iyi de olsa. Hep 37. Haftaya kadar çalışırım düşüncesi vardı kafamda ama bebeğime kendim bakacak gibiyim ve neden bekliyim ki 37. Haftayı diye düşüncem oluşmaya başladı Bunu tabi biraz süreç belirleyecek doktor kontrolünden sonra uygun mu değil mi diye sizlerin deneyimleri nasıldı merak ettim sormak istedim
bbusra00 oturarak çalışıyorum o yönden zorlanmadım ama kaburga batmasını çok yaşadım rahat oturamasam da idare ettim açıkcası ayakta çalışacak olsam kesinlikle yapamazdım ayakta durunca çok baskı oluyor çünkü