askn1 aslmoms bu da bugün sabah da şey sorucam bu iekilde çıkıp gerçekten gebelik öğrenen var mı hayali çizgi var mı ben şaşı olucam🤣
askn1 adetime 4 gün var gecikmedim ama bileylerden şüphe ettım🤭 bi yapım dedim sanki bende gördüm buraya da bi atım dedim acaba mı
uzunlar askn1 yani canım biraz koyulaşmış olması gerekirdi düne göre görselde yok gibi ama en iyisi bi kaç gün bekleyip testi yenilemek
aslmoms askn1 bunda birşey göremedim ben. kan verdiniz mi ? Bunda çizgi olsa bile netlkeştirmek için kan vermek gerekli . Adet tarihiniz geçti mi ?