Kızlar selamlar 🩵 bugün 23. Haftama girdim 3 ay önceden devlette detaylı ultrason için randevu almıştım günümüz bugündü. Burda hep okuyorum hani 30 40dk sürdü, organlara tek tel bakıldı vs. Ben sabah gittim zaten baktım perinatolog değil radyoloji doktoru bakıyor . Giren 10 dk sürmeden çıkıyor . Ben de girdim 10 dk sürdü ya da sürmedi baktı bir sorun yok dedi. İşte bak iki eli bu da ili bacağı dedi gösterdi tamam kalkabilirsiniz dedi ve bitti. Açıkçası hayal kırıklığına uğradım hani her organa detaylı bakılacak sanıyordum. Zaten sanırım 23. Haftadan sonra da detaylı ultrason olmuyor tamamen boşa beklemiş oldum. Sizlerin nasıl oldu benim gibi süren oldu mu