ilknur1414 Bugün yaptığım test pik oldu dün ilişkiye girdim bugünde değerlendirecek miyim ne zamana kadar ilişki olması gerekiyor Birde test yapmaya devam edecek miyim kızlar bakar mısınız
zemyy Bugün, yarın ve diğer gün muhakkak değerlendirin. Testi de yarın yine yapın eğer aynı koyuluktaysa pik devam ediyor demektir T çizgisi silikleşene kadar yapın silikleşmeye başladığında yumurtanın çatladığı anlamına gelir
zemyy ilknur1414 çatladıktan sonra o günü ve ertesi günü de ilişki olsun garanti olsun diye. yine testleri buraya atarsanız yorumlarız en azından kafan karışmasın. ilk başlarda “acaba mı?” lar çok oluyor :)
ilknur1414 Dün 2 test yaptım pikti en sondaki bugün yaptığım hala pik mi çatlamış mı biraz silik gibi gözüküyor
tosbito ilknur1414 evett 19 pik, 20 çatlama 19-20-21 değerlendirme imkanınız olmuşsa çok iyi 🙏🏻 kalbinizdeki kolaylıkla olsun inşallah ☺️