rumeyyurmom Çok şükür bugün keseyi gördük uygulamaya göre 4+3 ama doktorum şuan 5+3 dedi iki hafta sonra hayırlısıyla kalp atışını duyacağız ❤️🥲 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻💖💕🌸🧿🌹🥲❤️
aycappoyraz rumeyyurmom Maşallaaah ya darısı bana bize tüm bekleyenlere inşallah. son adet tarihin ne canım birde kan vermeyi ne zaman bıraktın
mamitaaa211 rumeyyurmom Maşallah canım hayırlı olsun. Letuya başladığın yazılarını okumuştum en son senin adına çok sevindim 🤍 ben de Bugün çatlatma iğnesi vurdurdum inşallah darısı bana ve isteyen herkese 🥹
QueenBahar_ rumeyyurmom maşallah darısı bekleyenlerin başına sağlıkla kucağına alırsınız bebisini inşallah
rumeyyurmom aycappoyraz amin inşallah darısı isteyen herkese en son 568 de bıraktım iki gün önce vermiştim son adet tarihim 17 Ocak
ilosko28 rumeyyurmom rumeyyurmom son adet tarihiniz ilk günü mü bu tarih , benimkide 17 Ocak ilk günü bugün öğrendim hamile olduğumu da 🌸
rumeyyurmom fatmakutay amin Allah razı olsun 🥲❤️ sadece kese gözüktü o bile çok küçük doktorum iki hafta sonra gel kalp atışını duyarız dedi
fatmakutay rumeyyurmom bende sizin gibi gittim kese vardı ama 20 mm di 5+5 te bebek ve yolk yoktu bakalım yarın gideceğim inşallah bende görürüm bebeğimi dua edin 🤲♥️
rumeyyurmom fatmakutay hayırlısıyla doktorum zaten henüz bebeğin oluşmadığını söyledi kese var sadece ama iki hafta sonra kalp atışı için çağırdı beni 🥲❤️
rumeyyurmom CerkesMaria amin inşallah ben keseyi bile hemen görmeyi umut etmiyordum ama gördük çok şükür 🥲🤲🏻
fatmakutay rumeyyurmom rumeyyurmom oh maşallah Rabbim hep bizleri evlatlarımızla güldürsün inşallah 🤲