dertsizinsan Hanımlar merhaba, 36 haftalık hamileyim. Genel olarak tansiyonum çok düşük ve nabzım çok yüksek. Oruç tuttum ama şimdiden tansiyonum çok düştü. Siz tuttunuz mu? Ben bozmayı düşünüyorum. Bu haftada olup da tutan var mı?
vanilya_kokusu_ dertsizinsan benimde öyle nabzım yüksek tansiyon 10/7 9/,7 ayakta duramıyorum doktor tutma dedi
dertsizinsan edannnnur çevrenin psikolojik baskısı olunca insan kendini mecbur hissediyor. Kaynanam tut diye ısrar edince tutmak zorunda hissettim 😶 boşuna kendimi paralamışım
kavalakurabiyesi dertsizinsan ay asla dinlemeyin şunu herkes doğurduğuna ana kendi kızı olsa önermez bile
Hazeel Bende 36 çok karasız kaldım açlık beni zorlamıyor ama susuzluk mahvediyor benimde kaynanam tutabilirsen tut kendine deyip durdu lütfen hiç bir şeye kuşak asmayın hiç bir şey eski zamanlarda ki gibi değil borç bizim borcumuz allahın izniyle sağlıklı bir dönem tutarız kendi bildiginizi yapın riske atmayın.