gokcehasanbulat Gece 1 2 damla kahverengi leke gibi oldu ve devamı gelmedi. Cumartesi günü adet olmam gerekiyor. Sizce yerleşme kanaması olabilir mi? Gebelik testi yapsam çıkar mı?