Nur1234 canım içini ferah tut ilk zamanlar bu endişeler çok oluyor herkezde hamilelik farklı geçiyor bendede en çok kasık ağrısı oluyor bazen ağrım olmadığıda oluyor ağrım olmayınca acaba niye ağrım yok diye düşünüyorum 🙄😐 İnşallah sende keseyi gördüğünde bu korkun gider ve bizimle güzel haberi paylaşırsın 🙏🏼