rukiye299 bende aynı durumdayım iki haftadır kilo alımları çok az doktor o yüzden 3 günde bir kontrole çağırıyor ben ikiz bekliyorum geçen hafta 37 yi zorlayalım demişti dün biri 70 gram biri 100 gram almış o yüzden belki 38 i zorlarız takibe.devam dedi, birde tamamen yeme içme ile alakalı değil bu kilo durumu kafana takma dedi bana ben dikkat ediyorum zaten normalde de