aysegulk07 banada diyorlar zayıf doğacak sanki bebek diyorlar halbuki normal aralıkta çıkıyor hep kilosu kontrollerde. karın yapısı herkesin farklı takılma hiç öyle söyleyenlere . Yarın 31 haftalık oluyoruz kontrolüm var 1 aydır ne alemde bilmiyorum normal aralıkta olsn yeterli benim için. Öyle karnın küçük bebek zayıf olacak diyenlerinde de ağzının payını verip geçiyorum 🤣