strawberrygirl Kız kardeşim pazar günü kan verdi değeri 1073 çıktı bugün sabah da 3698 çıkmış değeri gayet iyi ilerlemiyor mu ben normal olduğunu söyledim sizce de öyle değil mi 🫠
minnosbirkiz strawberrygirl az artmış sanki aradan 4 gün geçtiği halde 🥲 düz hesap yapacak olursak, salı günü 3 bin, perşembe günü 6 bin olmalıydı
1melekannesi3858 strawberrygirl canım az artmış doktoru ile gorussun bence normalde 4292 olmalıydı değeri bugün sabah
sarilale123 strawberrygirl bazılarında yavaş artış olabiliyor, bende öyle olmuştu, aile hekimi düşük yaparsın zaten ve bu değerle demişti, kendi doktorum şimdilik normal haftaya gel keseyi görürüz demişti öylede oldu sağlıklı ilerliyor gebeliğim
strawberrygirl minnosbirkiz insandan insana göre değişmez mi o da 7 falan bekliyordu ama 1000 lerde öğrendi zaten bana normal geldi
1melekannesi3858 minnosbirkiz hayır canım sende yanlış heseplamissin bugün 4292 olmalıydı değeri 6 bin yüksek bı değer oluyo
minnosbirkiz strawberrygirl genelde değişmiyor 2 katı artış bekleniyor ama şimdi chatcpt ye sordum normal demiş değer için 😄 sağlıcakla ilerlesin inşallah
1melekannesi3858 strawberrygirl he onu bilmiyordum ben çok şükür canim sağlıkla alsın kucağına inşallah
strawberrygirl sarilale123 ay ne kadar da sinir bozucu bazı doktorlar ya şaka gibi . Sağlıkla kucağına al inşallah şuan kaç haftalıksın
1melekannesi3858 strawberrygirl ben 6+6 ama benimki sıkıntılı geciyo yarın kalp atışı için gidecem dua edermisiniz
strawberrygirl 1melekannesi3858 canım hiç korkma lütfen bende de geç duyuldu 8. Hafta duydum . Gittiğim doktor canımı da sıkmıştı ama çok şükür bi sorun olmadı
1melekannesi3858 strawberrygirl canım benim sıkıntım lekenme kahverengi lekem geliyo ya sürekli bitmiyo
strawberrygirl 1melekannesi3858 o bende de oldu 20. Haftalardan sonra geçiyor merak etme ve o rahim ağzından geliyordur kese etrafında görmediyse doktor endişelenme