Poyraz20_ bence sütten kesin zaten karnınızda sizden sıvı alan bir bebeğiniz var emzirerek de sıvı verirseniz sizin sağlığınız için iyi değil sizi korkutmak gibi bir niyetim asla yok bilgi amaçlı söylüyorum geçenlerde 7,8 aylık bir gebe çocuğunu da emzirmiş aniden rahatsızlanmış hastaneye götürmüşler vücudunda sıvı bitmiş nasıl olduysa anne vefat etmiş bebeği hayata kaldı detayları pek bilmiyorum ama vucudun da sıvı biriktiği için öyle olmuş