EsoMom_ Selam kızlar bebeğim 3 aylık ve oruc tutmak istiyorum ama süt üretimini etkiler diyorlar önermiyorlar siz ne düşünüyorsunuz?
EsoMom_ yorgunannis internette tutulayınonerilmez süt üretimini etkiler yazıyor ve söylüyorlar ondan korktum biraz
yorgunannis EsoMom_ ben ilk gün tutmak istedim zaten sütüm çok az ve aşırı sinirli oluyorum 🤦♀️ bide iki bebekle çekilmez hale geliyorum dgfshsgs
EsoMom_ twobabymomm evet geçen sene hamileliğimde 15 gün tuttum hamile kaldığımı öğrenince tutmadım daha ondan 15 gün var ama bakalım ya :)
EsoMom_ bebegimle_ben bana da öyle dediler kaynanam da tutucanmı sonra nasıl telafisini tutucan falan dedi ondan kafam bualndı
bebegimle_ben EsoMom_ hic kafan bulanmasin canim emziriyorsun sutun kesilir telafisi vardir ilerde tutarsin suan onceligin bebegin
Gokturkmom_ EsoMom_ 🌸💕Bence de tutmasanız daha iyi ekstra bişeyle beslenmiyor illaki sütünüzün değerini etkileyecektir🥹Kazasını tutarsınız bende bi hamilelik bi bebişim küçüktü iki senedir tutamıyordum🥲