Dyggnc 22 günlük bebeğimin göbek bağı hala düşmedi yarısı kalktı yarısı tutuyor böyle birşey yaşayan varmı bir hastalık tanısı alan oldumu göbek bağının geç düşmesinden korkuyorum birşey olur diye
btl194 Dyggnc nemli tutmamalisiniz bez bağlarken üzerine gelmiyecek şekilde bağlayın iltihaplanma ihtimali olabilir düşmemesi. doktora başvurunuz 14 günü geçmemesi lazımmış çünkü
Dyggnc btl194 Hiçbir şekilde yıkamadık ıslaklık olmadı kupkuru duruyor bezide hep altına gelicek şekilde bağlıyorum
Dyggnc esraa65 Hayır çok düzgün baktım ıslanmadı hiç etrafında enfeksiyon bulgusu akıntı hiçbir şey yok tertemiz kupkuru duruyor
btl194 Dyggnc doktora göster bence en azından bir sorun yoksa kafanız rahat olmuş olur.bebegim 5.gun düşürmüştü ilk kızım da aynı şekilde