Lil https://www.instagram.com/p/BuG2l53lYfd/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=srgbbspx56ra Hayır yeni Doğum yapmışken bir insanın bunu giymesi zaten mümkün değil. Normal şartlarda bile değil! Neden tüm modeller Doğumdan çıkıp çocuğun düğününe katılmaya müsait ? Neden ? Neler gördüm artık gerçekten abartmanın da böylesi. Bir de bınların full tüy kolları olanlar var yeni doğan bebek tutulacak o kollarla oysa.. neyse.. Allah rızası için normal insanların yaptıkları Doğumlardan sonra giyilebilecek nitelikte normal bir şeyler bulursanız benimle link paylaşın🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Hsrtm Lil kız ne var bunda bence çok hoş zevkler ve renkler tartışılmaz hastanede olmasa bile evde çocuk görmesine gelindiği zamn giyile bilir 😊
Busramnida Lil Sadece abartı başka diyecek yorumum yok 🙈 alıp giyenler çok çünkü hele ki fotoğraf çekimi vs. İçin 🤗
Eymenata Lil ben catherines markasinin aldim gayet sade ve kullanisli tavsiye ederim https://www.lohusam.com/catherines-mom-kollari-dantel-bambu-kumas-lohusa-gecelik-821?gclid=EAIaIQobChMI4qDstNGH4QIVzTLTCh1unwtNEAQYBiABEgJAzfD_BwE
Lil Eymenata yaa bunu gördüm bambu olması sebebiyle de çok sevdim ama kolları uzun diye emin olamadım serum vs derken 🤷🏻♀️ Rengi bir de nasıl çok mu soluk?
1umutturyasamak Lil istanbulda otursaydn bi magaza onercektm yari fiyatina dusmusler 150 liralik olan lar 60 lraydi hemde sade ve şık oyuzden sordum cnm
bebekteyaparimkariyerde Lil beşik kertmesi denilen şey işte bu kıyafetle yapılıyor topuzunu yap öyle git makyajın falan tam oldun dikkat et😂😂.bide çok terleme doğururken.
Lil bebekteyaparimkariyerde hahaha bir kaynana doğuyor burda belli ki 😂 çok yakın arkadaşım yeni doğurdu yaklaşık 1 hafta oldu galiba kızcağız daha yeni kendine gelebiliyor. Ki sezaryen oldu. Onun Doğum sonrası hallerini görünce bir de bunlsrı görünce gerçekten şaşırıyorum. Bebeğin doğumunu mu kutluyoruz doğuran kadının kürkünü mü bilemedim 🤷🏻♀️
Lil Kubrakuzey hahah bir de görümce modelleri var ki tekrar çıkar elbet o reklam da karışıma, paylaşırım linkini 😂😂
Buse1907 Lil https://instagram.com/lohusasepeti?utm_source=ig_profile_share&igshid=4eymxt8ui5e Bu sitede çok rahat ve sade pijama ve gecelikler var canım. Bu hafta da bulamazsam mağazalarda, burdan sipariş vermeyi düşünüyorum.
Sukella Lil neyseki benim gibi düşünenler de var Bide bunları mevlütlerde giyip salınıyolar şaka gibi
nhlblr Almayı düşünmüyorum. Banada çok saçma geliyor. Renkleri çok açık bir kere insanın içini belli eder düşünsene koca bez var altında incecik ve açık renk pijama😂 onun yerine önden düğmeli pamuk saten normal pijama takımı alacağım iki tane.
25agustos nhlblr aynen beyaz sadece fotoğraf ta güzel duracağı için ben sadece sabahlığı beyaz almayı düşünüyorum. Normalde giyeceğimi renkli iç göstermeyecek şekilde olması lazım. Rahatlık önemli.
Lil nhlblr ya galiba şeyde karışmış olay hastanede pijama giyilir / milletin önüne pijamayla mı çıkılır süsleyelim / e süslemişken abartalım ☺️ normal elbise giysek sorun kalkacak mı sanki?
Funfun Lil bu işler zevk meselesi:)) ben pentiden aldım, gayet penye gecelik sabahlık.. önemli olan rahatlığım benim için.. hatta şimdi baktım tekrar, internet sitesinde var benim aldığıma benzer.. “mint mamma” diye aratın çıkar.
Funfun Lil https://www.penti.com/mint-mamma-anne-gecelik-zidPNUVXKKD19IY-MNT?tracking=searchterm:Mamma
Lil Funfun süpermiş ya ben buna baktığımda sanki beden mi yoktu bir şeyden dolayı elemiştim ama şimdi gördüm xxl da var oley teşekkür ederim 🙏🏽☺️☺️