vanilya_kokusu_ Kızlar doktor 18 marta verdi yani biraz daha erkn olsaydı nolurdu ya🤦🏻♀️ bayramdan 1 gün önce bide 🤦🏻♀️ normlade 16 Mart diye konuştuk yani niye öyle oldu bilmiyorum
bsrbrkysr184_ vanilya_kokusu_ aaa söyleseydin ya hocam sonra ki gün bayram 16 alamayız mı diye 16 da kaç haftalık oluyorsun
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ dedim kız beni tinlamadı bile benim doktorum değildi ya. İzindeydi benimki 🤦🏻♀️ o beni buna yönlendirdi
eylulahsenn vanilya_kokusu_ hangi doktora gidiyorsunuz ? Yaa bir de geçen nst de sizi mi gördüm acaba ?? Kendinizi iyi hissetmiyor gibiydiniz sanki yanlış mı hatırlıyorum
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ iki hafta sonra kontrolim var bakayim öne çekse çok güzel olur ya hani refakat olarak kimseyi de aramak istemem bu durumda sonuçta bayrak günün 🥺iki gün hastanede kalınıyor zaten
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ gıcık oldum zaten Demir ilacı istedim diyor dün doktorundan niye almadın 🤦🏻♀️ sanki ne farkeder
bsrbrkysr184_ vanilya_kokusu_ yani 16 daha mantıklı en azından hastanede doktor olur 2 gece sonra evine gidersin bayramda evinde olursun
bsrbrkysr184_ vanilya_kokusu_ unutmuş olamamışsın yani ha sen ha o yani ikinizde aynı amaç için orda değilmisiniz
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ Zaten unuttuğumu söyledim doktor birden sezeyan günü verelim dedi heyecan oldum unuttum gerçekten bazı doktorlar çok gıcık
bsrbrkysr184_ vanilya_kokusu_ tamm da kendi doktoruna etmeyecek mi ameliyatı inşallah oxamn bi sorun olmaz konuşursn kontrole gidince
kartanesi___ vanilya_kokusu_ aşko biz de sözde 38+5’e gün almıştık ama 36+1’de geldi😂hiç belli olmuyor yani akışına bırak