kubrabol arkadaşım da gebelik şekeri vardı tahminen fazla ödemliydi fakat doktor bunu hiç bir şekilde fark etmedi her seferinde ödemleri için normaldir deyip gönderdi daha sonra 36.hafta da arkadaşım ödemden gene nefes alamayacak şekle geldi şehir hastanesine gitti ve orada ki doktor öleceksin sen bu ödem ne deyip baya yermiş doktoru ve acil ameliyata almanız lazım demiş fakat arkadaşım oradan çıkıp kendi doktoruna gittiğinde ise Hasan hoca keşke şehir de doğum yapsaydın demiş kendisi arkadaşımın doktoru olmasına rağmen apar topar ameliyata almışlar bebek 36.hafta da 5 kg doğdu