Kızlar merhaba böyle şeyler dile getirilmemeli kesinlikle ama fikir almak istiyorum
Benim 2 bebeğim var ve hamileyim dolayısıyla ailede 1. Derece yakın büyüklerimiz hariç kimseyi yemeğe almayı düşünmüyorum
Herkes evinde yemek yiyebilecek güçte şükür.
Ben o masrafı yapacağıma ihtiyaç sahiplerine yaparım daha mantıklı yani
Sürekli yardım ettiğimiz bir anne var 4 çocuğu var kendisi rahatsız kocası da cezaevinde dolayısıyla geçimini sağlayan kimse yok.
Ben diyorum ki gidelim sadece o kadına bir evin tüm ihtiyaçlarını alalım en azından 1 aylık da olsa rahatlama yaşar aile.
Eşimde diyor koli yapalım birkaç kişiye verelim.
Koliyi herkes yapıyor günümüzde içinde standart şeyler var herkes aynı şeyi veriyor diğer ihtiyaçlar karşılanmıyor mesela
Sizce hangisi mantıklı kararsız kaldım ben
Bu yazım kesinlikle art niyetle gösterişle yazılmış bir yazı değil Allah şahidim 🙏
Sadece ne yapsam daha mantıklı olur bilemedim fikir almak istedim hakkınızı helal edin❤️🙏