alpkerem26 16 haftalik hamileyim 9 aylik oglumu da emziriyorum tutmak istiyorum ama cok engel var gecen sene de hamileyim diye tutamamistim
ghostty alpkerem26 doktorunuza sordunuz mu? Hem hamilesiniz hem de emziriyorsunuz , çok fazla enerji kaybınız da var. Bedeninize iyi gelmeyebilir. Düzgün beslenip vitaminlerimizi aldığımız halde yeri geliyorlar değerler yine düşebiliyor. Öyle düşünün🤗
elizanisra alpkerem26 canım bende 14 haftalık hamileyim ve niyetliyim allah izin verdikçede tuta bildiğim kadr tutucam inşallah Geçen senede elhamdülillah hepsini tuttum hiçbir sıkıntı yaşamadım çok şükür inşallah bu yılda hepsini Tutıcam inş
Busraaaakkk alpkerem26 İçeride sürekli sizden beslenen bi bebek varken oruç tutmaya diretmek bana pek mantıklı gelmiyor bir de emziriyormuşsunuz hem size hem bebeğe eziyetten başka bi şey değil bence. O nedenle bunun kararını en iyi siz verebilirsiniz.
mertrugs Hem hamile hem emzirme yani çok riskli sonra kaza yaparsınız inşallah. Doktora danışın tabi ama hamile iken tutulmuyor siz daha emziriyormuşsunuz da🙄.
elizanisra alpkerem26 evt ne yazıkki devam ediyoruz bizde gün içi pek vermemeye çal işiyorum ek gıdayla geçiniyom gece devam mecbur ramazan ayından sonra da nasipse kesicem
elizanisra Elisa0110 canım şöyle geçen sene son 3 ayıma denk gelmişti hiçbir şey yiyip içemiyordum mide yanmasından dolayı şuan çok şükür hafif şeyler tüketiyorum çorba mesela olmazsa olmazım normalde de akşam yemeğinde bazen çorba içerim sadece
Elisa0110 elizanisra konuştum iyi bir sahur yaparsan olur dedi bide iftardan sahura 3 litre su içmelisin dedi bakalım denicem bende