hizlivecocuku aysekalp bence sonra kazasını yapın bebeğinizi aç bırakmayın 3 saatte bir besin almamız gerekiyor en önemlisi de su her şeyin telafisi var da karnınızdakini aç bırakmanın yok
Admsarzu Bence tutmayın bişey kalmamış 2, 3 saatte bir besin almanız lazim kullandığınız vitaminler ilaçlarda vardır birde bebeğinizin besine ihtiyacı var kaza verin bence