Kızlar 5+2 bugün. Hamileliğimi yerleşme kanaması ile öğrendim şu an kasık ağrım başlıyor 2-3 saat sonra bakıyorum leke var peçetede. Kırmızı falan değil açık pembe sonra kahverengi oluyor. Devlet hastanesine gidiyorum normal değil diyor doktor ama bir tedavi önermeden yolluyor. Diken üstündeyim. İlla özel hastaneye gitmem gerekecek sanırım. Düşük tehlikesi olabilir mi diye stres yapıyorum..