Benim Hamileliğimin İlk Aylarından Beri Kabızlık Ve Hemaroid Var.İlac Kullanıyorum Ama Sürekli Kabızlık Nedeniyle Şişiyor.Meme Gibi Değil Yuvarlak İçi Pıhtılı.Sezeryan Olacağım Ama Acaba Doğum Sonrası Baskı Ortadan Kalkınca Hemoroid Ve Kabızlık da Düzelir Mi?Hamilelik Öncesinde Asla Kabızlık Ve Hemaroid Yoktu.