Kızlar 5+3 um doktora gittim dün kanama şikayetiyle doktor yerleşme kanaması ama biraz fazla olmuş dedi progestan verdi kullan haftaya tekrar bakicaz dedi. Şuan adet kanaması gibi. Devam ediyor yani kıyafetime bile bulaşıyor kan aktif olarak,ne zamana kadar devam eder bu normal birşey mi kırmızı renk kanama oluyor yardım lutfennn