urazaslansmom Üni hastanesinde 24+6 olduğum güne bulabildim. Sizce geç mi böyle yaptıran var mı aranızda. Bir de aç tok nasıl gitmeliyim
seeeeraapppp urazaslansmom karnın tok git ve mesanen boş git canım bebeğin hareketli olması için de çikolata tatlı ye
ozguvenc orhismommmmmm ben özel klinikte takipliyim gittiğimde mesanem dolu olacak diye bekledim doktorum detaylı usgnin yarısına kadar mesanem dolu baktı sonrasına tuvalete git gel devam edelim dedi. değişiyor sanırım
ghostty ozguvenc ben de özel doktorda detaylı yaptırdım. Girmeden wc girecektim, asistan kız mesaneniz dolu olsun daha iyi sonuç alırız dedi. Bence uygulama genel olarak böyle🤔
orhismommmmmm urazaslansmom ben uni hastanenesşne gidiyorum yarı devlet yarı özel hiç para almadılar şaşırdım