mystery94 Fundayim valla bu testlerden de bıktım ya geçen ay 25 inde oldum regli bakalım busefer ne zaman olucam 17. Günümde olmuştum 16. Günüm bugun
mamitaaa211 mystery94 hayırlısı olsun canım biliyorum insan çok üzülüyor ama bebişlerimizin gelişinin de bir zamanı var sanırım 🥹🤍
duygutuna5 mystery94 progestan eğer döllenme olursa tutunması için özeldeki doktorum yazdı bana iğneyi vurunduğumdan beri kullanıyorum
duygutuna5 mystery94 bende 22si beta vereceğim ama kasık ağrısı hiç belirtim yok negatif gibi hissediyorum
mamitaaa211 duygutuna5 bende iğneyi dün vurdurdum bundan bahsetmemişti doktorum rica etsem yapar mı acaba
Fundayim mystery94 sağda iki tane büyümüş. Dün sabah ovitrelle vuruldum gece ilişki oldu her akşam devam bakalm
mystery94 Fundayim aşkm adet günümü beklicem inan çok yoruldum sonucu görünce çok üzgündüm bugun kendime geldim :( bide hiç 16. Gün kan veri negatif çıkanı duymadım :( sonradan pozitif e döneni yani