Bugün ovitrelle iğnesi yapıldı. Doktor salı günü gel çatlamış mı bakalım dedi. Gebelik testi için bugünden itibaren mi saymam gerekiyor 14 günü? İğne etkisini ne zaman gösteriyor acaba? Heyecandan sormayı unuttum. Bir de iğneyi vurulduktan sonra halsizlik vs yaşadınız mı? Ben de baya bitkinlik halsizlik oluştu.