Evet yolun sonuna hatya başlangıca yaklaştık son demek doğru olmaz güzel minik bir başlangıç 🥰
Nasıl gidiyor bu haftalar yada yakın olanlar bizim hergünümüz başka birşeyle uyanmakla geçiyor bir gün yürüyemiyor Birgün ağrılı bir gün güzel 😅 bugünde sol kol boyun ağrısıyla uyandım ama buda benim suçum 🫣