Sibelcelikkiran Kızlar su geldikten sonra ne kadar süre sonra hastaneye gidilmesi gerekiyor? 40+4 oldum pazartesiye kadar bebişi bekliyorduk bu akşam 11e doğru suyum geldi ama ağrım pek yok bebekte hareket ediyor ne yapsam bilemedim
Busrasiv Sibelcelikkiran bildiğim kadarıyla hemen hastaneye gitmeniz gerekiyor doktorunuza ulaşabilme imkanınız varsa hemen bilgilendirin bence
Ozge1008 Sibelcelikkiran suyum geliyo diye beni eve göndermemişti doktor. Devamlı takip altında olmalısın bebeğe bi şey olabilir izin veremem gitmene demişti. Su gelmesi önemli canım
Mehtapsato Sibelcelikkiran hemen gitmen gerekiyo suyun geldi ise bazen uzun sure sanci baslamiyo canim o yuzden bebek icerde susuz kalip allah korusun kotu bisey olabilir
Sibelcelikkiran Busrasiv doktoruma ulaşma imkanım yok şuanda bebek hareket ediyor diye ağrı beklesem nasıl olur
Busrasiv Sibelcelikkiran bence beklemeyin bana doktorum suyun geldiğinde doğum başlamış demektir dedi bazen su gelir sancı olmaz çünkü demişti yani benim suyum gelse ben direk hastaneye giderim takip edilmeniz gerektiğini düşünüyorum
Hayta Bebeğin içinde bulundugu su cok azaldığında bebek her açıdan riske giriyor diye biliyorum hiç beklemeyin bence hemen gidin dr a
Nebahathumeyra Sancı var su gelemişse sancıyı evde çekin diyorlar doktor da öyle diyor hastanede rezil olacağınıza ama su gelip sancı yoksa hastaneye gitmek gerekiyor çünkü bebek için risk oluşturabilir olmadı suni verirler. Benim suyum da azalma var diye 1 gün önce hastaneye yatman kazım yarın suni verecez dediler ben de sabaha kadar bişey yapmayacaksanız gidip bir duş falan alim dedim o da ara ara kontrol edeceğiz hemen duşunu al gel gece burda kalman gerek dediler. O yüzden sende git hemen 2 saat olmuş bi de bekleme daha fazla.
Sibelcelikkiran Kızlar Eve geldim doğurmuyorum daha 😂😂alttan Muayene ettiler beni turnusol kagıdı falan koydular benden gelen akıntıymış yani öyle sanıyor ebe. Çünkü rahim ağzı kapalıymış nstdede hiç bir şey çıkmadı bende agrı hissetmiyorum evim yakın cıkabilir miyim dedim kağıt imzalattı çıkarttı yine sancı yada daha fazla su gelmesi gibi bişey olursa gidicem hemen. Nasıl öyle su gibi akıntım oldu hala anlamış değilim
Ssseval Sibelcelikkiran benim doktorum su ve kanamada gel demişti canım, duşunu falan alıp gitmelisin
Sibelcelikkiran Emelinda maalesef benim oğlanda yarın suni sancıyla gelecek 😍 tabi onunla da gelirse 😂😂