Bumah kızlar ? Öpülmekten oldu galiba gerizekalılara diyorum sakalı olan mal öptü çocugun yüzü pazar gununden beri böyle biodermanın kremini sürüyorum bi işe yaramıyo ne yapsam iyi gelir
ipos Bumah benim kızımı da babası öpünce böyle oluyor ama yarım saat içinde geçiyor bu kadar kalması nedendir bilemedim
erikarpuz Bumah bioderma mavi kapaklı olandan mı kullanıyorsun ben de onu kullanınca geçiyor saat başı sürüyordum bi de gün içinde arada yüzünü yıkıyorum toz kir kalmasın diye
yildiz93 Bumah benim yeğenimde de olmuştu tüm yanağında sık sık yıkadı ablam çocuğu nemlendirdi geçti zamanla
NilVibe Bumah ya of ne cahil insanlar var, el kadar bebeği öpmeye annesi babası kıyamıyor bu zihniyete o kadar gıcık oluyorum ki anlatamam. Geçmiş olsun minnoşa❤️
Bumah ipos babası öpüncede geçmiyo hemen bizde ama o daha öpmüyo diğer insanlar domuz gibi öpüyolar aptallar evet neden geçmedi kaç gün oldu bende anlamadım acaba o değilde başka bişey mi oldu
ipos Bumah ya ben başkalarına asla öptürmüyorum öpen ya da yeltenen olursa da tersliyorum yapack hiçbir şey yok
Bumah erikarpuz bunu kullanıyorum canısı bende yıkıyorum yüzünü ama ben günde 1 kere sürüyodum daha fazla süreyim
Bumah erikarpuz bilmiyom ki eczaneye gitti iyi bi krem istiyorum dedim bebek için bunu verdiler bu bitince seninkinden alırım günde 4 5 kere sürcem şimdi
Bumah NilVibe evet ya nefret ediyorum bişey diyincede biz kaç tane baktık nolcak bi senin mi çocugun var bıktım bu insanlardan maf oldu yüzü çocugun
NilVibe Bumah gidin diğer öptürenleri öpün o zaman bir benim çocuğum yok benim bir tane çocuğum var onu da kimseye öptürmüyorum kendim bile öpmüyorum diyin bence. Bu zihniyettekiler gelip hasta olsalarda öperler çocuğu, Allah korusun
benimbebegimm Bumah bir doktora götürün isterseniz o daha uygun bir krem önerir belki veya neyden olduğunu anlar sizinde içiniz rahatlar