Sevgigmailcom Asiyeninannesii Asiyeninannesii değerlendir canım pik değil ama akşam 8 den önce yine yap degerlendirmeni tavsiye ederim
zemyy Asiyeninannesii ovülasyon testi için LH değerinin yükselişi 14:00den sonra oluyor o yüzden sabahki idrarı önermiyorlar diye biliyorum. iki test arasına da minimum 6 saat koyulmalıki yükselik görülebilsin. istersen 16:30 da tekrar bakabilirsin. ve diğer günler tavsiyem 14:00den sonra yapmandır
mklc19 erikarpuz  Bakabilir misin canım olmuş mu pik
Asiyeninannesii Sevgigmailcom tahminen ne zaman pik olur ki bu ay letu kullandım aşırı karın ağrım var catlayinca geçer diye umut ediyorum
Sevgigmailcom Asiyeninannesii 24 saat içinde çatlar diolar bilmiyorum ama bende ilk defa ovulasyon testi kullanıyorum
Asiyeninannesii zemyy ben ilk kez deniyorum bu ay şöyle okumuştum sabah ilk idrarla önerilmiyor diye genelde namaza kalkınca da yatmiyordum öyle takip etmiştim ama bundan sonra dediğiniz gibi takip ederim daha sağlıklı olacaksa
zemyy Asiyeninannesii evet 16:30dan sonra da akşam da tekrar edin pike yakın görünüyor çünkü test:) ve 2 saat öncesinde de sıvı alımını olabildiğince azaltın ki seyrelmesin eğer niyetli değilseniz tabi:)
Asiyeninannesii zemyy niyetliyim olsun sorun yok akşam dediğiniz gibi yapıyım o zaman bu arayı da iyi değerlendireyim