a05 bugün 37.haftam doktor muayenem vardı gittim. Doktorum çatı muayenesi yapmadı. Yapacak gibi de durmuyor😂 40 a kadar yolu var dedi. Bebeğin kilosunu sağlık durumunun iyi olduğunu söyledi ölçümler haftaya uygun dedi. Nst de hiçbir şey çıkmadı. Geldik döndük evimize 1 hafta daha beklemedeyiz 🤷🏻♀️