Kızlar ben grip oldum. Crp 36 çıktı doktor da antibiyotik tedavisi başlamak zorundayım dedi. 18+4 haftalık hamileyim şuanda. Klacid 500 mg antibiyotik başladı. Ben çok endişe ediyorum bebeğe bi zararı var mı? Bir şey olur mu diye kullanan var mı antibiyotik