turna_6 36 haftalığım ben de hep ağdayla alıyordum hamilelik sürecinde venüse döndüm, burda iki gün önce doğum öncesi ağda yaptırıp cildi soyulan, kızarıklık içinde kaldığını söyleyen tahriş olan, yanık gibi hissediyorum keşke yapmasaydım diyen kadın arkadaşların yorumlarını okudum ve vazgeçtim. 3 bıçaklı jelli venüs aldım annem geldi şehirdışından ben hallederim temizleriz takma bu kadar falan dedi. Bir de benim cildim çok hassas doğum öncesi de iyice yumuşuyormuş o bölge, normal zamanda bile bir iki gün kabarık oluyordu şimdi onun sızlamasıyla vs uğraşmak istemedim. Çatı muayenesinden önce jiletleyip doğumu beklicem artık napalım 🥲