Uzun bir zaman sonra geri döndüm kızlar. 3 yıldır 2. bebek için çabalamaktayım. Olmadı gitti gerçekten yıpratıcı bir süreç. Son adet tarihim 12 Ocak. 6 gün gecikmem var. 2 gün önce normal gebelik testi yaptım Silik çift çizgi çıktı. Aynı gün erken gebelik testi yaptım güvenilir olanlardan biriydi. Negatif çıktı dünya başıma yıkıldı🥲 ama hale adet olmadım. Bugün kan verdim. Sonuç bekliyorum. Benimle aynı durumda olan var mı?