muzeyyenx ben 20 haftalıkken gitmiştim perinatoloji uzmanı Aybike pekine, ikiz olduğu için 5600 ödedim tek gebelik 3200 civarıydı yılbaşı sonrası fiyat değişmiş olabilir, 1.5 saat muayene etti tek tek parmaklarına kadar saydı ultrason CD sini bittikten sonra veriyorlar 6 sayfada rapor formunu verdiler en sonra yüzünü 4d ultrasonla renkli gösterdi ve verdi her sorunuzada cevap veriyor sabırla eşinizde girebiliyor yanınıza hasta mahremiyeti var giren çıkan olmuyor muayene saatinizde , tavsiye ederim detaylı ultrasonu radyoloji uzmanı yada kadın doğum uzmanına yaptırmaktansa riskli gebelik uzmanına yaptırmak daha mantıklı hamilelikte en önemlisi bana göre