Kızlar 38+3üm dünden beri sabahları karnımda ishal gibi ağrıyla uyanıyorum ve normalde 2 günde 3 günde bir tuvalete çıkan ben dün 4 kez çıktım. bugün yine karnımda aynı ağrıyla tuvalete koştum. İshal de değilim ama yumuşak bağırsaklarım. Doğum yaklaştıkça burun şişermiş diyor bi de eskiler, burnum da şişti büyüdü sanki 😅 dün gece de karnım inanılmaz sertti ve bebeğim ayaklarıyla kaburgamı ittirirken kafasıyla da sanki aşağıdan ittiriyordu her an çıkacak gibi. Pazartesi sezaryen olucam yatış kağıdım verildi ama sanki bu oğlan pazartesiyi beklemeyecek mi ne dersiniz? Gece o kadar ittirdi ki kendini vajinama doğru suyum patlayıp gelecek diye çok korktum 😅