anlrnalbumu Kızlar transferin 7.8 günü testleri Altta ki 8. Yarın kan verme günüm Sizce yarım doz iğne etkisi olabilir hala?
a23_ anlrnalbumu canım bende 8 gün direk kan verdim kanda çıktı ama ertesi gün test yaptım böyle silik çıktı var bence kan ver içini rahatlat ama çok silik de değil var bence dozla alakası yok ben 12ci gün tekrar kan verdim yükselmişti ama yinede inanmayıp test yaptım hep bundan daha silik çıktı testlerim
anlrnalbumu a23_ 14 şubatta yarım doz yapınca korktum ama günden güne silikleşmesi lazımdı iğne olsa benim hep böyle kaldı yarın kan günüm 🥹
anlrnalbumu pims demi çünkü iğne olsa git gide silikleşirdi benim ki rengini koruyor yarın da kan günüm zaten 🥹
a23_ anlrnalbumu lütfen sonucu bizede söyle inşallah olmuştur rabbim sevindirsin emeklerinizi boşa çıkarmasın
anlrnalbumu ilkiminannesi Dondurulmus 5.gün bu uygulama farklı her hastane yapmıyor transferin 3.günü pvitirelle yarım doz vurdurup doğal Progestoran üretiyor
ilkiminannesi anlrnalbumu canım ben 5. Gün dondurulmuş embriyo transferi oldum 12 Ocak da 17 Ocak da testim pozitif çıktı
anlrnalbumu ilkiminannesi işte bende transferden 3.gün sonra ovitirelle vuruldum yarım doz testlerim hep pozitif silikleşmiyor da yarın da kan günüm o yüzden testi attım 🥳
anlrnalbumu lili14 ben önce kullanmadım yumurta kendi döngüsünde çatladı sadece sürekli kan verdim takip için transferden 3.gün sonra yardım doz ovitirelle vuruldum oda hcg içeriğ doğal progestan olduğu için her hastane yapmıyor
lili14 Bazı yerlerde yumurtlama olduktan sonra çatlatma iğnesi yapılıp sonra transfer oluyor felan yazmışlar. Bir de transferden sonra da iğne kullanmaya devam ediliyor felan diye okudum da merak ediyorum süreç nasıl
anlrnalbumu lili14 Opu öncesi kesin vuruyoluyorsun ama ben transfer öncesi değil transfer sonrası yaptım canım